söker du eventpersonal

 

Nu är lyfts äntligen restriktionerna i Sverige och livet börjar sakta återgå till det nya normala. Vi på Bevema är experter inom bemanning och förstår hur svårt det kan vara att hitta rätt personal fort. Vi har gedigen kunskap i rekrytering och ett stor databas med kandidater inom logistik och event. Kanske planerar du ett sampling event i butik eller behöver personal till en stor mässa men ingen tid att sköta rekryteringarna själv? Låt oss på Bevema hjälpa dig att hitta rätt person till rätt plats genom vårt kontaktnät samt annonsering i våra kanaler sållar vi ut och presenterar de bästa kandidaterna för jobbet. När du hyr personal av oss tar vi hand om allt. Vi ser till att söka fram precis rätt personer, med rätt profil, rätt utbildning och rätt framtoning för er. Vi tar hand om all administration, som löner och annan personaladministration. Så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet. Vi förstår vikten av att kunna visa upp sitt varumärke på olika sätt. Det räcker inte med att bara synas i print och webb man måste även kunna visa upp det visuellt. Antingen med provsmakning i butik eller kanske en stor mässa eller event. Vi kan hjälpa er göra just det – med hjälp av rätt personal till ert event.

Butiksaktiviteter – Att synas i butik är ett effektivt sätt att aktivera sitt varumärke och interagera med kunden direkt och locka till köp. Vi har personal till demo, försäljning eller plock.

Mässor – mässor tar mycket tid och kraft men är ett perfekt sätt för varumärken att synas i rätt miljö. Förutsättningen är förstås att de möts av engagerad och kunnig personal. Vi kan hjälpa er med allt från montervärdinnor och värdar till samplingspersonal.

Sampling – oavsett om det gäller utdelning av flyers ute på stan eller utdelning av varuprover i ett köpcenter – så är det viktigt att man har rätt personal. Vår personal är engagerad och framåt och är utmärkta ambassadörer för ert varumärke.

    Hjälp med rekrytering?